Friday, April 9, 2010

Ini Entri Emosi

Sudah sekian lama tidak menulis blog.

Ini Entri emosi. Ya. Memang ini entri yang emosi. Haiz~~

Aidil mungkin akan ketawa apabila melihat entri ini. Ini kerana saya jarang mengeluarkan sesuatu yg beremosi seperti ini. Mungkin sedih apabila meninggalkan sahabat2 yang telah 5 tahun bersama. 5 tahun yang dikongsi, pelbagai aktiviti telah diharungi bersama. jatuh motor, keluar beramai2. pergi ke kelas dan lain2. Adakah lagi kemungkinan yang sekumpulan manusia ini akan tinggal bersama2 didalam satu rumah dan melakukan aktiviti bersama? mungkin ya, mungkin tidak. masing2 mempunyai haluan yang ingin dituju oleh masing2.

Seorang demi seorang pulang kerumah. dan ketika ini, tinggallah saya seorang diri di dlam bilik yng kosong, yang tidak berapa lama dahulu dipenuhi dgn gelak tawa semua orang. Setiap masalah ditangani bersama.(Lol Air mata dah keluar >,<)

Syarman, Aidil, Ariep, Syahidi, Non, Muaz, Tokey, Iz, Pejai, Jack, Toksheh.. oh Hapis Suhaini juga la.. dan juga motor Elit 150 warna hitam,

Terima kasih dan saya berbangga mempunyai kawan seperti anda semua. Semoga berjaya.. nex wik jmpa kat kenduri arip.. hahaha

Emosi Bukan?

3 comments:

iqy said...

aku emosi nama aku x naik jer..
hahaha tapi yerla nak wat mcm mana aku geng blok asrama lain...haisz emosinyer akuu.

Ku Nonie said...

hishh!!! aiman nie..i emosi lg terlbey nie..nm i pn xnaik..menci3!!!! sanggup u melupakan saat suka dan duka kite bersame..wuwuwu.. haaa

Mohd Zainul Fikri said...

jangan la sebergini..sedey aku membaca..adoyai..seronok derr idop aku berjumpa ko..anda seorang yang hebat!!